sestdiena, 2008. gada 27. decembris


aaa, jums noteiktu jāzin, es esmu "uzsēdusies"uz vampīriem
ziemassvetkos kad viss bij apēsts, dāvanas izpakotas un visi aizgajuši gulēt, es iedzēru espreso un lasiju Krēslu. Tiku Rīgā novilku filmu(patika mazak, bet vismaz varoņi bucojās vairāk). Pēc tam novilku otro vampīru sāgas grāmatu audo versijā . Bet tomer kritu kardinajuma un izlasīju pārstāstījumu par pārējām trim grāmatām. Galvenajiem varoniem sekss ir ceturtajā grāmatā un man nenormāli patika šis teikums: "Soon after, Bella sees a box of unused tampons and realizes that she is pregnant"

aa un vēl. kad es braucu no laukiem, man blakus autobusa sedēja ne vairāk kā 10 gadus vecs džeks, kurš visas 3 stundas ēda pamīšus čipšus un plātmaizes un lasīja KRĒSLU :P

3 komentāri:

Anonīms teica...

čipsi ir ļoti slikti. es kad iedomājos par Alanu..njaa...ka es saku. vajag ēst veselīgi. turpmak katru otro sestdienu pamodini mani uz zaļo tirdziņu :) un pavasarī nāc dzīvot pie mums- stādīsim rutkus :) es tikai nez par to dzelzceļu

herta vai berta teica...

eu, es iedomajos, kur ur tas mans pods - bloda? tas ar baziliku un rozmarinu? :)

Anonīms teica...

nuu...eemm..eemm..drosi vien turpat,kur bija vasarā (blush)