trešdiena, 2010. gada 19. maijs

Dzintars valsē ar Ēlerti - KPJ*???


šis nebūs ieraksts, par jaunu kleitu, Šimkusa koncertu, pekanriekstu kūku vai pēdējā randiņa aprasts... Ik pa laikam man liekas, ka es esmu vienīgā persona, kas aizsvilstas par Vienotības ( vairāk jau Pilsoniskās Savienības) luncināšanos ap Visu Latvijai(nacionālkonservatīvā partija).
Mani draugi, studiju biedri(dažiem tak ir pat diploms atšķirībā no manis) pasniedzēji un visi kam tik ļoti patīk bubināt pie saviem datoru ekrāniem.
Jūs tiešām neviens neesat pamanījuši ideoloģiskās atšķirības un spējat iedomāties Raivi Dzintaru apvienības ballē valsējam ar Sarmīti Ēlerti(lirisks salīdzinājums)? Tiešām neviens neatceras, ka Visu Latvijai izauguši no visai radikālas sabiedriskas organizācijas kas gribēja deportēt krievus uz Austrumiem (arī lopu vagonos), nemaz nerunājot par to ka daļa organizācijas biedru brīvā laikā rotaļās ar trešā reiha ideoloģiju , kopumā mans šīs dienas atklājums ir Tuvcīņas organizācija Tēvijas Sargs.(varbūt kādreiz pameklēšu tiešās sakarības starp VL un TS, tagad nav vaļas, bet skaidrs ka visi kopā viens otru atbalsta portālā Nacionalisti.lv.
Es saprotu, ka politisko tuvināšanos varētu atļauties Tēvzeme, kam arī būtu vitāli svarīgāk dabūt tos 1.48 % kas 9. Saeimas vēlēšanās nobalsoja par Visu Latvijai , bet ne Vienotība.


Goda vārds nebalsošu par Vienotību, ja viņu nebeigs māžoties

KPJ- Kas Pie Joda!

Foto no Visu Latvijai mājas lapas www.visulatvijai.lv

3 komentāri:

Anonīms teica...

Nemazulis:

Aināra rezultatīvie rādītāji:
Ainārs pirms pašvaldību vēlēšanām solīja 50'000 jaunas darba vietas Gaiķēnam tika viena.
Palikušas vairs tikai 49 999. Ar šādu darba darba Aināram vajadzēs 50 tūkstošu gadu, lai izpildītu savu solījumu

Anonīms teica...

Es arī nespēju iedomāties Dzintaru valsējam ar Ēlerti un šī sadarbība varētu beigties īsi pēc vēlēšanām bet nu dzīve rādīs. Nevar ideālistus likt kopā ar personām, kurām jāpateicas par smadzeņu skalošanu daudzu gadu garumā kā rezultātā pie varas ir tie kuri ir.

klebis teica...

partiju mērķis ir iegūt varu. Cik nu kurš tālu iet, lai šo mērķi sasniegtu.