piektdiena, 2009. gada 23. janvāris

7

1. manai vecvecmammai bija dvīņubrālis. Tālākās paaudzēs dvīņi mūsu ģimenē nav dzimuši, bet es esmu ieņēmusi galvā, ka, ja tā būs lemts un man būs bērni, es būšu dvīņu mamma :) Meiteņu vārdi man jau ir izdomāti - Herta un Berta

2. Pirmo orhideju man uzdāvināja Dainuskapis un viņa blogs ir pirmais ko lasu. No 2005. gada

3. Četrus vai piecus gadus gaļu neēdu. Šad tad sakārojas tieši asinsdesu ar brūkleņu zapti no čuguna pannas, kas uzlikta uz galda, bet tas reti.

4. Lasot grāmatas, ja varonim, kurš man iepaticies draud briesmas es nekautrējoties palasu grāmatu no beigām vai vienkārši pāršķirstu grāmatas beigu lapas meklēdama varoņa/ varoņu vārdu. vienmēr.

5. Man jau vairākus gadus ir iestidzis akademiskā grāda iegušanas pasākums ar ko es nelepojos, nemaz. Toties ļoti lepojos ar draugiem un paziņām no TĀ laika. un katru gadu apņemos beidzot nodarīt visu līdz galam, šogad

6. Man līdz šim lieliskākā ( jāatzīst arī īslaicīgākā) darba vieta bijis Valmieras Drāmas teātrī. No tā brīža savu kaislību uz skatuves mākslām neslāpēju. Esmu ķēķa kritiķis

7. Pirms 3 mēnešiem mani, puspiecos, no rīta neielaida vienā Vecrīgas lokālā ar argumentu: „meitenīt, jums nav vairāk par 20”. Man šogad būs mītiskie 25 :)

varbūt viņi uzraksta - Absurds, Klebiits, Santa un kāda jaunkundze no rozā burtiem

2 komentāri:

Anonīms teica...

man arī būs dvīņi, bet divu vārdu vēl nav :)

zanchons teica...

dvīņi dzimst katrā trešajā paaudzē.
man ir reāli pierādijumi.
tev ir visas iespējas.
veldre