pirmdiena, 2009. gada 26. janvāris

kur paliek mani viena aliņa biedri ?


ir divas lietas kas var notikt ar taviem džeku draugiem, ar kuriem tu mēdzi vakaros iedzer aliņu, viņi laimigi atrod savas otras pusītes vai daudz, daudz sliktāk viņi iesaistās politikā

es gribetu piebilst, ka man projekts patik, tikai nedomaju, ka cilvekam, kas cik man zināms, iesiastījies vismaz 2 politiskas partijas, vajadzetu vel te goriities.

bet tas taa, ne jau tapec , ka man 2 reizes piedega es vairs kūkas necepšu!

4 komentāri:

Mosus teica...

Nuuja nuuja - tik traki nav ka alinja draugi ir pazudushi taapeec ka negrib ar Tevi alu dzert,

Patiesiibaa ir veel skarbaak "viena alinja draugs" alinju vairs nedzer.

Bet alinju draugs grasaas pie Tevis doteis cept pankuukas sho-sestdien.

Henriks Norvēģijā: teica...

Nu nezinu, es neesmu nevienu pašu partiju sev tuvumā redzējis :) Lai gan alu ar' tikai smaržai lietoju.

herta vai berta teica...

Indriķi paņem savas 4 acis rokas!!!!! Ne nu atmina tev isaka kā šleseram, bet es VISU atceros, Ričard!!

Henriks Norvēģijā: teica...

Haha, mēs jau te tāds plašāks autoru kolektīvs. Ne es "Ričards", ne mums, iespējams, kopēju atmiņu krājumi, no kuriem izrakt labi nostāvējušos "VISU" :)