sestdiena, 2010. gada 19. jūnijs

mazais loks pa Rīgas jaunajām vietām

Vienu vakaru pēc foršas skābekļa uzņemšanas Mežaparkā, vairāku stundu garumā, ar draudzeni no laukiem (tas ir Valmieras) izmetām mazo loku pa jaunajām vietām. Izpētījām Bonēras brošu kolekciju, bet vitāžas kūkas mūs tovakar nevilināja un mēs devāmies uz vīna telpu Tinto, Elizabetes ielā blakus kino Rīga. Draudzene pareizi darīja, ka "klausīja vīrieti"(viesmīli), jo viņas Jaunzēlandes baltvīns ( 3.00 LVL glāze) bija galvas tiesu pārāks par manu Veneto Pinot Grigio (2.50 LVL glāze), lai gan es esmu sev atklājusi ka man garšo gandrīz visi Pinot Grigio( var būt man garšo tikai lētais gals, jo vēl viena no 3 reizēm kad man negāja iekšā šīs šķirnes vīnogu vīns bija Neiburgā). Tiešām jauka vieta kur aiziet ar draudzeni pēc kino vai pastaigas. Cenas bija pilnīgi normālas Rīgas cenas. Par 2 glāzēm vīna, olīvu izlases(kaut kas ap latu un ir vairāk par 10 olīvām šķīvī) un 2 tapiņām - sparģeļiem ar brī man un laša tartaru Annai samaksājām mazliet pāri 8 latiem. Patīkamais atmosfērs( ērts dīvāns, liega mūzika, laba apkalpošana) vedināja vīnu baudīt lēnām un vienas glāzes pasēdēšana izvērtās ļoti jauki pavadītā stundā.
Mājupceļā parādīju draudzenei Muklāju, kas ir nozadzis manu sirdi, piepildod sen kāroto - bārmenis sauc mani vārdā:)

Nav komentāru: