piektdiena, 2010. gada 2. jūlijs

Ieskats vannas istabas plauktos-mani eko atradumi


Pagājuši 8 mēneši kopš pirmoreiz pasūtīju Shea sviestu un pa šo laiku esmu jau saņēmusi 4 sūtījumus no ASV eko paradīzēm un man ir viedoklis :)
Par to kas un kā notiek www.iherb.com, kas sūta uz LV paciņas līdz 1.40 kg pa 4$ un kurā iepērkoties pirmo reizi ar atlaižu kodu SIQ988 ir 5$ atlaide var izlasīt www.solipasolim.lv
Es saprotu, ka jāstimulē LV ekonomika, bet pašlaik es nevaru atļauties maksāt eko veikala pārdevējām algu un dažreiz manī uzvirmo dusma par to, ka pie mums eko skaitās kaut kāda "buržuju mājsaimnieču" izklaide. Par bio pārtikas cenām varbūt citreiz, bet saldumu mīļiem iesaku pievērst uzmanību kļavu sīrupa cenām un cenai LV.
Mati
Pašlaik lietoju iherb.com pirktu Aubery Organics šampūnu "J.A.Y. Desert Herb", kas ir o.k. Neputo un sākumā prasa pierašanu mazliet, kā visi eko šampūni. Un tagad mana mīļākā sadaļa - CENAS. JAY LV nav nopērkams bet cits AO šampūns ir un lūdzu - LV maksā 8.90 LVL un asv maksā 8.98 $. Iherb.com šampūnu cenas ir sākot no 3.20$ par 473 ml, mazliet pašam jāpaskatās sastāvs, jo ir vairāk un mazāk eko produkti, bet nu es atvainojos par Drogu cenām un lielo izvēli es esmu gatava mazliet laika veltīt izpētei, te var noderēt kosmētikas produktu datubāze

John Masters Organics - matu kosmētika ko lieto Sāra Džeska Pārkere, tādu pērkot ir jārēķinās, ka maksāsi par kvalitāti un viennozīmīgi arī zīmolu.
Pēc ilgas iekšējās cīņas ziemā uzdāvināju sev matu atjaunotāju, kas 118 ml maksāja 28$un man likās ĻOTI daudz, bet Rīgā Biotēka, kas ir JMO oficiālie pārstāvji Baltijā viņš maksāja 33.00 LVL! (maijā Bitotēka gan paziņoja, ka samazina cenas visiem JMO, tagad atjaunotājs maksā "tikai" 23.90)

Tas kas man patīk no JMO ir citrusas un neroli matu kondicionieris, kuru var arī neskalot ārā. Piedomājot, ka pudelīte maksā ap 11 LVL, es nelaistos un maniem matiem (garums līdz krūtīm) pietiek mēnešiem 5.
Zobu pasta
Lidz šim man nebija veicies ar eko zubu pastām, izmetu gan Baldones dūņu zobu pastu ( wana be eko ar tiešām dūņu sajūtu), gan 2 Weledas zobupastas. Vienkārši biaj sajūta ka zobi ir netīri ar aplikumu. Tagad lietoju jau otru Toms of maine iepakojumu un patīk ļoti.
Ziepes - ziepītes
Mēģinu uz savas ādas āfrikas melnās ziepes. Sejai man nederēja, bet druškas puisim gan patīk. pasūtīju sev šķidrā veidā Dr. Woods un dušai ir labi, neputo, bet patīk, ka var arī šad tad nomazgāt seju, ļoti ērti, vasarā.
Piefiksēju, ka Latvijā var nopirkt Dr Bronners ziepes, lasīju ļoti labas atsauksmes, te var paskatīties cik maksā internetā
Jau atkal dušas želeju cenas ir no 5$ par 500 ml
Man patīk Avalon citrona roku ziepes, kas arī mazliet puto, līdz ar to tērējas lēnāk.

Kā mēs visi zinām ļoti svarīgi ir lietot saules aizsargkrēmu- ar savējo par nepilniem 8$ es apmierināta ( man patīk arī Dzintara produkti, bet gribējās eko pamēģināt).

Kopumā skaidrs, ka vienu ziepju gabalu pasūtīt neatmaksājās, bet pakaombinējot var dabūt vienā sūtījuma "vannas istabas mazo komplektu"(šampūns, ziepes, dušas želeja, zobu pastas un dezīts)pa 25$

Sanāca baigi gari citreiz par smaržīgo Kakao sviestu, rožu ūdeni, ideālo lubrikantu kokosriekstu eļļas izskatā(to es vēl neesmu pārbaudījusi) u.t.t.

Nav komentāru: