otrdiena, 2010. gada 6. jūlijs

Millenium triloģijas 2/3


Lārsona pastāsti par Līsbetas gaitām ir laikam otrais mans mēģinājums lasīt kriminālromānus, pirmais bija Volles ar savu sēriju kuras grāmatas muguriņas rotāja asisn lāses. Un es pieņēmu ka krimiķi nav man.
Negaidīju, ka būs tā ka nevarēšu atrauties. Lai gan man patīk laiku pa laika "aprīt" kādu grāmatu tā pat kā kartupelīšus maķītī, bet parasti tā ir kāda lubene no ģimenes sieviešu plaukta laukos. Pēdējā grāmata kuru "apriju" bija Krēsla, bet tālāk par 1. grāmatu nelasīju kad uzzināju,ka sekss viņiem ir tikai 4.grāmatā.
Runājot par seksu, piefiksēju,ka atšķiras kā Lārsons apraksta aktu starp sievieti un vīrieti ( ir detaļas), bet akta aprakstā starp divām meitenēm pēc "viņa viņu noskūpstīja" strauji seko "kafija palika neizdzerta" :)

Tātad nedēļas beigās man piesolīja 3. daļu, līdz šim videjais katras grāmatas izlasīšanas ātrums bija 2 dienas.

Nav komentāru: