svētdiena, 2010. gada 13. jūnijs

beidzot izgāju no mājas sestdienas vakarā, ko es redzēju

Vakardienas ballītes 3 pārsteigumi:
1. Santas masīca, kura pajautāja vai man mati ir īstie un pēc manas apstiprinošās atbildes vienkārši paziņoja;" es pārbaudīšu" un ieslidināja roku man pakausī! Hell yes! es piesakos par John master organics staigājošo reklāmu :):)
2. Meitenes, kas ballītes laikā 3 reiz pārmainīja kleitas (sarunā vienkārši atzina, ka izlasīja dress code un nevarēj izlemt par labu vienai kleitai) - jā, Klebiit, tas bija dīvāna meitenes
3. Merlina( lai gan vairāk man "nones jumtu" apziņa ka viena man draudzene ballējas kopā ar Beni, kas nozīmē ka pastāv teorētiska iespēju viņu skatīt vaigā)
P.S. tomēr es nejūtos īsti labi, tajās kleitās zem kurām paģēr nevilkt apakšveļu

5 komentāri:

Kurpe teica...

hāā, es sasmējos riktīgi :)

Merelina teica...

Ko nestādijies priekšā? un kura tu biji?

herta vai berta teica...

Dažreiz novērot ir daudz interesantāk nekā iepazīties :)

Tiešām nezinu kā, lai īsi apraksta, kura no visām jaunkundzēm biju

Anonīms teica...

man liekas, ka var atzīmeties galerijā :)
http://www.b136.info/?p=37

herta vai berta teica...

Tajā galerijā nevar redzēt manas skaistās acis(un dvēseli) :P