otrdiena, 2010. gada 8. jūnijs


kas to būtu domājis, man likās slēpties/mirt sociālajos tīklos ir "soo... meiteņu" (vienārši spriežu pēc tā, ka lidz šim es esmu pazinusi tikai meitenes kas tā darīja)

off topics: dakteri konstetēja, ka ar mani viss kārtībā, tas ir man ir labas analīzes vienīgā problēma, ka es visu pārāk ņemot pie sirds!
Jebšu man galvenais orgāns ir sirdapziņa.

Iesakiet kaut ko ko palasīt no rītiem vilcienā... skaistu

3 komentāri:

Signis teica...

http://www.jaunasgramatas.lv/januss-leons-visnevskis-vientuliba-timekli/

klebis teica...

kurš ir nomiris soc tīklā? artis arī slēpjas, bet nav nekāda meitene.

tad jau tagad jāķeras klāt DD ar pilnu sparu, un "saņemies!" atkal strādā!! ar to arī apsveicu! (es shn gulu mājās, jo man tā galva neturas uz pleciem aizvien vēl, bet es jūtu, ka rīt varetu but labak :) )

herta vai berta teica...

Signi, biblotekāre man zināja pateikt,ka "Višņevskis tagad ļoti populārs" :):) un man nāksies pagaidīt uz kādu no 3 eksemplāriem

Noskatīju sev: http://www.atena.lv/index.php?zoomid=445

Izskatās gan vairāk "gudri" nekā "skaisti"