pirmdiena, 2010. gada 14. jūnijs

"nekārtīgā bauda" - eton mess



Pagājušā vasarā mana gastronomisko izvirtību draudzene Anna mani veselas 2 reizes cienāja ar Eton Mess - viegli pagatavojamu, brīnum gardu, īsti vasarīgu saldo. Kas interesanti šis brīnišķīgais saldais no zemenēm, putukrējuma un bezē cepumiem savu nosaukumu ieguvis par godu UK slavenajai mācību iestādei - Ītonas koledžai, kur tas tradicionāli tiek pasniegts ( esmu lasījusi 2 variantu, ka izlaidumā vai pēc kriketa mača)
Lai nu kā izlaidums man šovasar gājis secen, bet tas netraucēja svētdien pagatavot šo saldo svētdienas pusdienām.
Šis ir īstais "uz bobi" gatavojamais ēdiens, kur ar pamata sastāvdaļām - zemenēm, putukrējumu un bezē cepumiem var variēt atkarībā no garastāvokļa&vēlmēm( recepte, tiem kam vajag gramus drīz www.solipasolim.lv) Es iesaku noteikti pielikt klāt sasmalcinātas piparmētru lapas un pamēģināt pievienota arī avenes un/vai mellenes.

Nav komentāru: