otrdiena, 2010. gada 15. jūnijs

Berlīniete zied


Šobrīd mans lielākais "zaļo īkšķu" prieks, par kuru noteikti jāuzraksta - ritīgi zied man Berlīniete, vienīgā no "neflopšu" orhidejām ar brīnišķīgi saldo vaniļas aromātu. Pagājušo gad viņa izdzina vienu ziedkātiņu, šobrīd mazie smaržīgie ziediņi veido mazu krūmiņu ar 4 ziedkātiem.

Nesen redzeju Miera ielas puķu veikala logā manas berlīnietes māsu un tieši nodomāju,nu un ka tādas var nopirkt Rīgā, manējā atceļoja no Berlīnes orhideju audzētavas lidmašīnas rokas bagāžā - man pieder tas kas ar mani ir noticis.

P.S. Arī flopši ir vasaras apkurbuši un vienu dienu saskaitīju 7 jaunu ziedkātus.

3 komentāri:

Anonīms teica...

Nemazulis:

Neesmu ticis tālāk par timiānu :D

herta vai berta teica...

Timiāns, pamatīgs kušķis, man aug uz balkona kopā ar piparmētru krūmu.
jaizdomā kaut kāds timiāna pesto,a to man saldetava vel kastīne ar pērno stāv

Anonīms teica...

nemazulis

izrādās rīgā ir šāds hotelis:

http://thenaughtysquirrel.com/